سلام ،

با توجه به نزدیک شدن پاییز و بالا رفتن متقاضیان امتحان ، ما امروز تصمیم گرفتیم که وبلاگ آیلتس تهران را هم راه اندازی کنیم. توی این پست دوست دارم با من و روند وبلاگ آشنا بشین.

این وبلاگ جهت آشنایی بیشتر شما با امتحان آیلتس ، راهکارهایی درباره ی پیشرفت در تمامی مهارت ها ، مطالعه ی روش ها ی گوناگون  در این زمینه  و ارتباط بیشتر ما با شما طراحی شده پس لطفا هر لحظه با ما در ارتباط باشین .

برای راحتی شما تصمیم گرفتیم کامنتهای زیر پستها هم باز بزاریم  و تمامی کامنتها بعد از چند ساعت در صفحه نمایش داده میشه ولی کامنتهای حاوی توهین  به صورت اتومات پاک شده و بلاک میشوید

یکی از مهمترین قوانین این وبلاگ که رعایت آن برای ما در الویت است  دوستانه از شما خواهش میکنیم که انتقادات و نظرهای خود را در باره ی موسسات برگزاری امتحان آیلتس حتی موسسه ی آیلتس تهران را اینجا عنوان نکنید . هدف ما از این وبلاگ فقط و فقط  آشنایی کامل شما با جزییات امتحان آیلتس می باشد.

در اینجا انتشار متن ها با ذکر منبع پست خواهد شد .

راستی من ملودی هستم و خیلی خوشحالم که از امروز با شما هر لحظه در ارتباطم. در پستهای بعدی با من و  خصوصیات اخلاقیم بیشتر آشنا میشین .  اگر راهکار یا پیشنهادی دارین حتما برای من بنویسید و مطمئن باشید که همه ی کامنتها را میخونم  و جواب خواهم داد.

اگر از دوستانتون کسی هست که در فکر امتحان آیلتس هست و یا قراره این امتحان را به زودی بده میتونین لینک وبلاگ  ما را براشون ارسال کنین تا همه در کنار هم به موفقیت برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید