سلام

همگی خوب هستین ؟

چند روز پیش داشتم با دوستانم درباره ی امتحان و شرایط ثبت نام حرف میزدم که اکثرا دوست داشتن اطلاعات بیشتری از قوانین ثبت نام ، لغو  کردن یا تغییر  تاریخ امتحان و یا تغییرنوع آزمون  داشته باشند. فکر کردم بهتره که اینجا در اینباره صحبت کنیم. دوستان ببینید بهتره شما زمانی برای ثبت نام اقدام کنید  که از تاریخ امتحان خودتون مطمئن باشید ، چون زمانی میتونید برای لغو یا تغییر تاریخ امتحان یا نوع امتحان ( آکادمیک ، جنرال) اقدام کنید که حداکثر پنج هفته به امتحان کتبی  شما مانده باشد وهزینه ای باید بابت این لغو کردن یا انتقال دادن  پرداخت کنین که این مبلغ  را حتما باید با مرکزی که ثبت نام کردید چک کنید.

گاهی پیش میاد که داوطلب در روز امتحان بنا به دلایلی ( مریضی و یا… ) امتحان را از دست میدهد، برای این موضوع باید مدارک مستند و قابل اطمینانی برای مرکز امتحان خود ارسال کند که در صورت موافقت تاریخ امتحان انتقال داده میشود و باید هزینه ی انتقال را نیز پرداخت کند . ولی اگر مدارک ارائه شده صحت نداشته باشد شما امتحان خود را از دست میدهید  و دوباره باید ثبت نام کنید .این مواردی بود که فکر کردم بهتره درباره اش صحبت کنیم. اگر سوالی دارید برای من در کامنت بنویسید من حتما چک میکنم و جواب میدم.

مرسی

ملودی

18 دیدگاه

  • ممنون مي شوم اگر در مورد مدت اعتبار آزمون آيلتس هم توضيح بفرماييد و همين طور اينكه تا چه مدت براي معرفي دانشگاه هاي مد نظرمون براي فرستان نتيجه آزمون فرصت داريم؟

    • الهام جان سلام
      مدت اعتبار آیلتس 2 سال هست ولی ارسال کارنامه برای دانشگاهها به مهلت ثبت نام دانشگاه بستگی داره و اصولا در دانشگاهها تاریخ ثبت نام متفاوت است. این موضوع را حتما از دانشگاه مورد نظر باید پیگیری کنی.

  • میخوام تاریخ امتحان رو بیارم جلو چطور میتونم تغییربدم

    • مطابق قوانين آيلتس داوطلب در فاصله كمتر از پنج هفته نميتواند آزمون خود را تغيير دهد و يا لغو كند. در فاصله بيشتر از پنج هفته , متقاضی بايد درخواست خود را به ايميل transfer@ieltstehran.com ارسال نمايد.

  • سلام وقت بخیر. من بخاطر کرونا امتحان آیلتس اسفندم کنسل شد من میتونم کلا کنسلش کنم چون فعلا تایم از دست دادم برای ارائه؟ و پولمو کامل پس بگیرم؟

    • سلام مریم، در این دوران قرنطینه مسائل کمی با زمان معمولی فرق کرده. شما با هر موسسه ای که ثبت نام کردید تماس بگیرید و اونها راهنمایی تون میکنند. اگر با آیلتس تهران بودید کافیه تلفن کنید و یا ایمیل بزنید. مطمئناً به شما تا حد توانایی کمک میکنند.

      حالا برنامه ای هم برای جایگزینی داری؟

  • سلام من به دلیل مشکلی که برام پیش اومد می خوام تاریخ آزمونم که دوهفته دیگست را عوض کنم. درخواست دادم ویک خانمی به اسم خانم ختنام به من ایمیل زدن و یک شماره کارت فرستادن به اسم هالی میر اشرافی. ولی هرچقدر سعی می کنم پول به حسابشون نمیره. با مرکز آیلتس تهران هم تماس میگیرم میره روی پیغام گیر. کسی می تونه کمکم کنه باید چی کار کنم؟

    • تلفنها همه باز هستند. اگر بعدازظهر تماس بگیرید حتماً به شما پاسخ داده میشه.

    • مگر امکان تغییر زمان آزمون هست؟

      • سلام بله هست. مطابق قوانين آيلتس داوطلب در فاصله كمتر از پنج هفته نميتواند آزمون خود را تغيير دهد و يا لغو كند. در فاصله بيشتر از پنج هفته , متقاضی بايد درخواست خود را به ايميل transfer@ieltstehran.com ارسال نمايد. بابت انجام اين روند , هزينه دريافت خواهد شد.

        لطفا در نظر داشته باشيد,‌چنانچه داوطلبی در فاصله كمتر از پنج هفته اقدام به ثبت نام نمايد, به هيچ عنوان نميتواند امتحان خود را تغيير دهد يا لغو نمايد.

  • فردی که کرونا می گیره از آزمون محروم میشه یا توی شرایط خاص می تونه آزمون بده؟
    خب البته می شه عنوان نکرد ولی اخلاقی نیست.

  • من می خواستم مکان ازمونمو تغییر بدم گ تا آزمون 35 روز مونده، هر چی تماس می گیرم جواب نمی دن، میشه در این مورد راهنماییم کنید

    • سلام. برای پاسخ به مسائل مربوط به موسسه با شماره تلفن، یا ایمیل info@ieltstehran و یا چت آیلتس که تا ساعت 10 شب در روی وبسایت هستش تماس بگیرید.

  • سلام وقتتون بخیر
    میشه لطفا بفرمایید اگه به ازمون بیشتر لز ۵هفته مونده باشه و بخواییم لغو کنیم چند درصد پولمون برگشت داده میشه؟ یا تاریخش رو تغییر بدیم چقدر باید هزینه پرداخت کنیم؟

    • شما حداکثر تا 35 روز مانده به آزمون کتبی میتواند برای تغيير تاريخ يا نوع آزمون اقدام کنید. براي اینکار لطفا با ايميل transfer@ieltstehran.com در ارتباط باشيد. هزينه حذف آزمون 15,370,000 ريال مي باشد كه بعد از تاييد مركز از كل هزينه آزمون كسر شده و ما بقی هزينه به فاصله يك ماه بعد از اقدام به حساب شما واريز ميشود.

      مطابق قوانين آيلتس داوطلب در فاصله كمتر از پنج هفته نميتواند آزمون خود را تغيير دهد و يا لغو كند. در فاصله بيشتر از پنج هفته , متقاضی بايد درخواست خود را به ايميل transfer@ieltstehran.com ارسال نمايد. بابت انجام اين روند , هزينه دريافت خواهد شد. لطفاً در نظر داشته باشيد,‌چنانچه داوطلبی در فاصله كمتر از پنج هفته اقدام به ثبت نام نمايد, به هيچ عنوان نميتواند امتحان خود را تغيير دهد يا لغو نمايد.

      قسمت FAQ سایت رو برای گرفتن سوالاتتون بخونید. موفق باشید!

  • سلام و عرض ادب.
    من تاریخ و روز ازمونم رو تو idp انتخاب کردم و فرض کردم مراحلش تکمیل شده ولی گویا ثبت نشده بود . بر اون فرض اومدم تو سایت ایرسافام تو تاریخی که مد نظرم بود هزینه پرداخت کردم و رزرو ازمون رو انجام دادم ولی برای چک کردن برگشتم به سایت idp و از اونجایی که متوجه شدم ازمون رزرو نشده دوباره تو اون تاریخ رزرو رو زدم و انجام نمیشد چون پر شده بود. حالا باید چه کار کنم؟ تو تاریخی که تو سنتر ثبت نام کردم از idp رزرو نمیشه چون اسپیکینگش پر شده؟ سنتر ها خودشون دسترسی دارند تاریخ ازمون رو تغییر بدن ؟ من خیلی نگرانم میشه راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید