سلام ، شب همگی به خیر

میخوام امشب براتون از یک اتفاق خیلی یهویی حرف بزنم. شاید تا الان خیلی از شما شنیده باشین و حتی کلی حرف هم در رسانه های اجتماعی خونده باشید. بله درست حدس زدین من میخوام از اتفاقی براتون بنویسم که امروز صبح تمام مراکز برگزاری آزمون آیلتس درگیرش شدن . امروز صبح مثل تمام شنبه هایی که در مراکزبرگزاری آزمون آیلتس  امتحان برگزار میشه ، حوالی ساعت 9 در کل ایران امتحان شروع شد. مثل همیشه همه  چیز آروم و خوب داشت جلو میرفت که متوجه شدیم فایل لیستنینگ به جای 40 دقیقه ، بیست و شش دقیقه  هست!! باورتون میشه؟؟ اتفاقی عجیب که تا به امروز هیچ وقت و در هیچ مرکزی پیش نیومده بود. خب طبیعتا طبق قوانینIDPامکان باز کردن و چک کردن فایل های امتحان  تا لحظه ی شروع نیست و تمامی مراحل پلمپ باز کردن امتحان باید در روز امتحان و در مقابل دوربین انجام شود و برگزار کننده های آزمون در حین آزمون متوجه این خطا شده بودند.

تا اینجا برای شما داوطلبین همه چیز عادی بود ولی برای تمامی مدیران مراکزبرگزاری  آزمون  لحظه هایی پر از استرس و نگرانی به همراه داشت و دائما در تلاش بودند و با مرکز اصلی در استرالیا و کمبریج در حال مکاتبه و مکالمه بودند و برای دریافت فایل اصلی و بدون ایراد تلاش میکردند. خب باور این اتفاق برای همه سخت بود تا اینکه به نتیجه رسیدند که این اتفاق فقط و فقط یک خطای سیستمی بوده و تمامی مراکزی که با اون کد یا versionدر دنیا امتحان برگزار کردند دچار این حادثه شده بودندو طبق دستوری که  کتبا به همه ارسال شد گفتند  امتحان لیستنیگ  با همون فایل برگزار شود و سوالاتی که در سی دی خوانده نشده ، پاسخ داده نشود.

من همیشه در تمامی پست ها به شما تاکید میکنم این امتحان برای همه ی ما سخت و مهم هست و باید در هر لحظه برای رسیدن به نمره ی دلخواه تلاش بکنیم ولی امشب میخوام بگم در کنار همه ی این تلاشهای ما برای رسیدن به نمره ی خوب ، تمامی دست اندرکاران موسسات هم در تلاش شبانه روزی هستند تا امتحان آیلتس درایران بدون نقص برگزار شود. من فکر میکنم هم داوطلب ها و هم تمامی مدیران مراکز آزمون روز سختی را داشتند  وامیدواریم دیگه شاهد این قبیل اتفاقات نباشیم ولی خب میتونم این اتفاق و به یک زلزله تشبیه کنم. زلزله ای که امروز در کل ایران و بعضی مراکز آیلتس دیگر کشورها اتفاق افتاد.

شب همگی خوش.

ملودی

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید