خب بیاین بهم بگید که در چه حالین ؟ کم کم داریم به دقایق آخر سال 2018 میرسیم و الان وقتشه که کاغذ و قلم برداریم و شروع کنیم به برنامه ریزی و هدف گذاری تا شانس بیشتر در مهاجرت بیشتر بشه.

بیایم از اهدافمون صحبت کنیم و ببینیم که چه راههای هست تا بتونیم این مسیر و با خیال آسوده طی کنیم. خب من میتونم در زمینه ی امتحان آیلتس در کنارتون باشم و کلی بهتعون انرژی بدم . من میدونم که همه ی شماهایی که به بلاگ من سر میزنین یک هدف دارین و اونهم چیزی نیست جز نمره ی ایده آل در  آیلتس و انشالله رسیدن به شانس بیشتر در مهاجرت.

چطور شانس موفقیت در آیلتس را افزایش دهیم

بزارین یک موضوع را راحت با شما درمیون بزارم اگر شما هدفتون نمره ی 5 یا 6 یا 7 در آیلتس هست باید برای نیم نمره یا 1 نمره بالاتر برنامه ریزی کنید خب الان میپرسین چرا ؟ بیاین قدم به قدم باهم بحث و باز کنیم . اول از همه روز امتحان به خاطر استرس ، نگرانی خواه ناخواه راندمان شما پایین میاد و این مستقیما در نمره ی شما تاثیر داره ولی موضوع دوم و اصلی این هست که شما هرچه قدر نمره ی بالاتری در آیلتس کسب کنید شانس خودتون و در پرونده ی مهاجرت یا دانشگاه بالاتر میبرین ، خب طبیعتا اینجوری هم خیالتون راحت تر هست هم هزینه ی کمتری میکنید.

پس بیاین برای همین سال جدید که تا چند ساعت دیگه پرت میشیم توش ، قرار بزاریم نمره ی آیلتس را بالاتر از حدی که تعیین شده کسب کنیم تا هم خیالمون راحت باشه هم هزینه ی کمتری بکنیم و هم شانس بیشتر در مهاجرت بدست بیاریم و موفقیت های آیندمون رو تضمین کنیم. پیشاپیش سال نو میلادی مبارک .

سال دیگه این موقع هرکدوممون یک گوشه از این دنیا هستیم. از لحظه هاتون لذت ببرین.

دیدگاهتان را بنویسید