سلام

شب همگی به خیر

من این روزها حسابی مشغول درس خوندن و امتحان دادن هستم ، شما در چه حالین؟

 امشب میخوایم درباره ی قسمت اول رایتینگ حرف بزنیم. همونطور که میدونین رایتینگ دو بخش هست که به تسک یک و تسک دو همه میشناسیم.

 تسک یک در آزمون آکادمیک  رایتینگ ، توصیف و تحلیل یک نمودار خطی ، میله ای ،جدول ، دیاگرام و …  هست که بر اساس این  نمودارها شما باید یک متن صدو پنجاه کلمه ای را در بیست دقیقه بنویسین.

در هنگام  بررسی نمودارو یا جدول ها  ، به هر مرحله ، فعل و اسم هایی که برای نوشتن گزارش میتوانند بکار برده شوند به خوبی فکر .   کنید.این قسمت  اهمیت زیادی داره  و شما باید تسلط کافی بر موضوع داشته باشین تا با  یک دید کلی  و مثالهای درست نظر ممتحن را جلب کنید. مثال را فراموش نکنید . با مثال آوردن شما میتوانید خیلی بهتر منظور خود را منتقل کنید.

در آزمون جنرال تسک یک شما از شما میخوان که یک  نامه ای  بنویسین ، این نامه میتونه شکایت یا تشکر باشه ، میتونه تعریف یک سفر  برای دوستتان باشد و… در این آزمون هم شما باید صد و پنجاه کلمه را در بیست دقیقه تموم کنید

مواردی که باید خیلی خیلی دقت کنید ، حتما باید درباره ی موصوع خواسته شده صحبت کنید ، متن نوشتاری شما باید از لحاظ گرامری و  املای لغات صحیح باشد و حتما حتما به تعداد کلمات نوشته شده دقت کنید.

من پیشنهاد میکنم برای اینکه با موضوعات  تسک یک ( آکادمیک و جنرال) بیشتر آشنا بشین سایتهای مرتبط را یک نگاهی بکنید . من چند تا از سایتهای خوب را براتون اینجا مینویسم..

با من از طریق کامنتها در ارتباط باشین

شب خوبی داشته باشین

ملودی

IELTS Writing Task 1 Tips, Model Answers & More


https://ielts-simon.com/ielts-help-and-english-pr/ielts-writing-task-1/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید