نظرسنجی انتطارات شما از موسسه برگزار کننده آزمون آیلتس

سلام ، سلام

زود تند سریع بیاین بهم بگین در چه حالین؟ تا کجا پیشرفت کردین؟ از پیشرفتتون راضی هستین؟ امروز دیگه دفتر و کتاب و سی دی و میزاریم کنار میخوایم بشینیم با هم گپ بزنیم. زود برید چای و قهوه برای خودتون بریزید بشینیم اینجا یک مقدار درد و دل کنیم.

راستش بحثی که امروز میخوام شروع کنم به خاطر اتفاقی هست که برای خودم افتاده ، من یک شرکتی کار داشتم و به خاطر کارم مجبور بودم روند کارم و مدام پیگیری کنم. داشتم فکر میکردم که خب با توجه به اینکه این شرکت برای راه انداختن کار ما تاسیس شده چرا خودشون پیگیری نمیکنند ، چرا منِ مراجعه کننده باید هرلحظه برای اطلاع از روند کارم یا تلفن بزنم ، یا ایمیل بزنم ، یا بلند بشم برم و در نهایت هم جواب قطعی نگیرم ؟ فکر کنم همه ی ما این تجربه و داشتیم ، با مراجعه به پست ، مخابرات ، دانشگاه .و … دوست داشتم نظر شما هم بدونم؟

 

شرایط ما داوطلبان آزمون آیلتس تقریبا یک چیز هست . همه ی ما برای گرفتن مدرک آیلتس داریم قدم برمیداریم و زمان و وقتمون رو میزاریم و مهمتر از همه هزینه میکنیم  تا به نتیجه برسیم ، این وسط نقش مرکز آزمون آیلتس چی میتونه باشه؟ چه انتظاراتی میتونیم از یک مرکز آزمون داشته باشیم؟ دوست دارین در چه مراحلی کنارتون باشه؟ در چه مواردی پیگیری بیشتری داشته باشه ؟

فکر کنم با نوشتن نظرات و خواسته هاتون بتونین کمک بزرگی به هم بکنیم تا این پروسه ی صفر تا صد آزمون آیلتس خیلی راحتتر و روان تر سپری بشه.

من منتظر کامنتهای شما هستم.

ملودی

4 دیدگاه

  • سلام،به نظر من اصلی ترین معضل آزمون آیلتس هزینش هستش که هر ۶ ماه یا بیشتر نرخ آزمون تغییر میکنه که وابسته به دلار نرخ آزاد هستش که این بزرگ‌ترین سنگ جلوی پای شرکت کنندگان آزمون هستش.
    باید هزینه های آزمونهای بین المللی مثل آیتلس بر حسب نرخ دولتی ارز حساب شود نه به نرخ آزاد،هزینش واقعا سنگین شده،هر ماه یه نرخی هستش.

    • سلام . من کاملا درک میکنم وضعیتی که شما ازش شکایت دارین. منتهی تعیین نرخ آزمون آیلتس با موسسات برگزاری این آزمون نیست و مستقیما زیر نظر سازمان سنجش تعیین میشه. ممنون از کامنتتون . اگر انتظارات دیگه ای که در حوزه ی اختیارات موسسات هست دارید هم برای ما بنویسین.

  • سلام روز خوش، به نظر من بعضی موسسات امروزه فقط به پول فکر میکنن و اصلا استانداردهای ایلتس رعایت نمیشه. اول اینکه برای اسپیکینگ افراد با حوصله و باتجربه باید کار کنند ،کافیه زمان اسپیکینگ اگزمینر اصلا اجازه ندهه جمله تموم بشه و از این مدل مثال ها که استرس بگیری دیگه جای جبران نمیمونه. بهرحال با این هزینه سنگین موسسات باید خیلی مراقب باشند که حق داوطلب ضایع نشه.

    • سلام. ببینید تمامی مکالمات امتحان اسپیکینگ ضبط میشه و بعداً بررسی میشه. اگر یک اگزمینری از استانداردهای لازم تبعیت نکنه بعداً مورد بازخواست قرار میگیره. اگر شما هم به این موضوع اعتراضی داشته باشید میتونید از طریق موسسه ای که باهاش امتحان دادید اعتراض خودتون رو برای IDP بفرستید. امیدوارم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید