امروز میخواستم به ساعت و زمان پست ها تنوع بدم. همیشه آخر شب براتون پست آپدیت میکردم ولی امروز میخوام شور و شوق رسیدن به سال جدید و ازهمین  امروز صبح هم برای خودم هم برای شما شروع کنم. من خیلی خیلی روزهای شلوغی و میگذرونم البته ناراضی نیستم از این موضوع ولی خب ترتیب کارهام یک مقداری به هم ریخته. امروز دانشگاهم و وقتی گفتند استاد دیر میاد از فرصت استفاده کردم و اومدم نشستم در کتابخونه ی اینجا و دارم با شما حرف میزنم.

یک اتفاق خوبی که افتاده من چند وقتی هست میتونم با شما مستقیم چت کنم و خیلی روزها من در وبسایت آیلتس تهران در بخش گفتگوی آنلاین با شما چت میکنم. ممنون از اینکه مطالب بلاگ را مطالعه میکنید کامنت میزارین و حتی چند بار ، چند نفر روی چت ازم تشکر کردن. باور کنید این میزان مشارکت شما و انتقال نظرهاتون بسیار بسیار برام ارزشمنده. به خاطر همین امروز میخوام یه مطلب مهم رو باهاتون در میون بذارم؛ گرفتن پذیرش از دانشگاههای آمریکا با آیلتس.

یکی از سوالاتی که شما عزیزان با تماس و کامنت از من میپرسین که آیا کشور آمریکا هم آیلتس را قبول دارد؟ یا برای تحصیل در  کدام کشورها باید آیلتس بگیریم؟
من خیلی در اینترنت گشتم و متوجه شدم تقریبا اکثر کشورهای اروپایی ، کانادا ، چین ، مالزی و حتی آمریکا هم مدرک آیلتس را قبول میکنند  ولی کشور انگلستان مدرک آیلتس UKVI را قبول دارد.

ولی باز هم تاکید میکنم حتما حتما از دانشگاهی که تصمیم دارید پذیرش بگیرید اطلاعات لازم در خصوص مدارک مورد نیازآنها را از خودشون سوال کنید. چون بیشتر سوالات در خصوص کشور آمریکا بود من لیست دانشگاههایی که در امریکا مدرک آیلتس قبول دارند و براتون پیدا کردم. ولی به هر حال جاهای مختلف قوانین متفاوتی دارن و ممکنه پذیرش از دانشگاه های آمریکا با آیلتس در همه دانشگاه ها ممکن نباشه.

https://www.graduateshotline.com/ielts/universities_accepting_ielts_in_usa.html

راستی میدونستین فقط 17 روز مونده به بهار دلبر؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید