درباره آیلتس تهران

تاریخچه

آیلتس تهران در سال 1372 در تهران با هدف فراهم آوردن مرکزی برای برگزاری آزمون آیلتس که توسط دانشگاه کمبریج به عنوان آزمون استاندارد زبان انگلیسی ارائه میشد تاسیس شد. آیلتس تهران نخستین برگزارکننده آزمون های آیلتس در ایران است. مدیریت جدید آیلتس در سال 1396 (2017) آغاز به کار کرده و در این راه با مدرنیزه کردن سیستمها و بکارگیری روشهای نوین مدیریتی و آموزشی، تلاش گسترده ای را در ایجاد سیستمی مشتری مدار با توجه دقیق به آمار و اطلاعات مشتریان کرده است. در آیلتس تهران داوطلبان و کاربران نه عضوی خارج از مجموعه بلکه بخش بزرگ و مهمی از کل مجموعه آیلتس تهران را تشکیل میدهند. با بکارگیری چنین روش و دیدگاهی آیلتس تهران تعداد خدمات خود را در ظرف سه سال گذشته از 4 به بیش از 19 سرویس گوناگون گسترش داده است تا بتواند پاسخگوی نیاز داوطلبان باشد. این رویکرد در نهایت به جامعتر کردن اهداف سازمانی آیلتس تهران نیز منجر شده است.

اهداف سازمانی آیلتس تهران

ما در آیلتس تهران متعهد و مصمم هستیم تا با

  • ارائه مشاوره های کمک آموزشی
  • برگزاری دوره و کلاس های آموزشی
  • برگزاری آزمون های بین المللی
  • برگزاری آزمون های آزمایشی
  • ارائه خدمات و مشاوره برای تحصیل در خارج از کشور

متقاضیان را در برداشتن گام های محکمتر برای ساختن آینده ای بهتر همراهی کنیم.

خدمات آیلتس تهران

با توجه به اهداف ذکر شده در بالا آیلتس تهران خدمات زیر را برای شما عزیزان فراهم میکند:

1. دوره های آموزشی

دوره های آموزشی ای که موسسه آیلتس تهران برگزار میکند در اشکال مختلف مانند دوره های فشرده و خصوصی، کارگاه های آموزشی، دوره های آنلاین، و… هستند. سیستم نظرسنجی ما همواره نظرات شرکت کنندگان را جمع آوری میکند تا بتواند با استفاده نظرات داوطلبان کیفیت کلاسها را تا بالاترین سطح و منطبق با حساسیت و استانداردهای روز جهانی بالا برد. برای جدول دوره های آموزشی  اینجا را کلیک کنید.

2. مشاوره های کمک آموزشی

هدف ما در آیلتس تهران کمک به داوطلبان برای دستیابی به آرزوی آنهاست. یکی از راهکارها مشاوره و راهنمایی داوطلبانی است که نیاز به اطلاعات دقیق و مطابق با نیاز خود دارند. موسسه ما هرروزه توسط باتجربه ترین مشاوران خود جلسات مشاوره حضوری، تلفنی و یا آنلاین ارائه میدهد. مشاوران ما بهینه ترین مسیر دستیابی به نمره آیلتس را با توجه به شرایط داوطلبان در اختیار آنان میگذارند.

3. برگزاری آزمونهای آزمایشی

آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد به صورت حضوری یا آنلان برگزار می‌شود. این آزمون ها که دقیقاً شرایط آزمون اصلی را بازسازی میکنند میتوانند در آمادگی کامل داوطلبان در هنگام حضور در آزمون اصلی نقش مهمی ایفا کنند. بازسازی شرایط آزمون در یک طرف و ارائه نتایج و راهنمایی های مبتنی بر آن از طرف دیگر از جنبه های مثبت آزمون آزمایشی برای داوطلبین است. برای جدول آزمونهای ماک اینجا را کلیک کنید.

4. آزمون های بین المللی

همانطور که از اسم ما بر می آید کار آیلتس تهران با برگزاری آزمون های بین المللی آیلتس در ایران آغاز شد. آیلتس تهران اولین موسسه ای بود که این امتحانات را در سطح کشور برگزار کرده است.

 

Updated: Dec 27,2023