یکپارچه بودن اطلاعات سبب صرفه جویی در زمان و سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز می شود. اینکه فرد با در اختیار داشتن یک حساب کاربری بتواند به کلیه اطلاعات و سوابق خود در یکجا داشته باشد مزیت بزرگی محسوب شده و باعث می شود اطلاعات به سادگی در دسترس باشد. با توجه به خدمات گوناگون آیلتس تهران به داوطلبان آیلتس، با ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات کاربری و سوابق ثبت نام ها و درخواست ها در جهت بهینه کردن زمان داوطلبان قدم برداشتیه ایم. به همین منظور در آیلتس تهران اقدام به طراحی یک پنل جامع کرده ایم که می توانید به کلیه اطلاعات خود در یک محیط دسترسی داشته باشید.

هر داوطلبی که از یکی از خدمات موسسه آیلتس تهران مانند کلاس ها، آزمون رسمی و ماک شرکت کرده باشد می تواند با مراجعه به آدرس https://ieltstehran.com/sign-up و فشردن گزینه Sign up و وارد کردن ایمیلی که توسط آن از خدمات موسسه استفاده کرده است در این سیستم ثبت نام کند.

در واقع این پنل یک ابزار جامع برای مشاهده کلیه خدمات انجام شده برای داوطلب در موسسه می باشد.

بعد از وارد کردن ایمیل یک کد برای شما ارسال می شود که باید در کادر مربوطه وارد و سپس گزینه Verify را انتخاب کنید تا ثبت نام انجام شود.

آموزش ساخت حساب کاربری

پس از ورود به پنل منوی زیر را مشاهده می کنید:

پنل کاربری آیلتس تهران
IELTS Tehran user account

Dashboard: با زدن این گزینه وارد پنل اصلی حساب کاربری خود می شوید.

Upcoming Events: در این قسمت می توانید رویداد ها و برنامه های ثبت نامی پیش رو را مشاهده کنید.

Order History : در این قسمت می توانید سوابق خرید سرویس های آیلتس تهران را مشاهده کنید.

Notifications: در این قسمت ایمیلها و تکستهای ارسالی برای شما را می توانید مشاهده کنید.

Test Result : در این قسمت نتایج آزمون های گذشته را می توانید مشاهده کنید.

Profile: در این قسمت می توایند اطلاعات کاربری رو را تکمیل یا ویرایش کنید.

اگر تا کنون نسبت به ایجاد پروفایل در آیلتس تهران اقدام نکرده اید پیشنهاد می کنیم با ایجاد پروفایل دسترسی کاملی برای خدمات آیلتس تهران ایجاد نمایید. این سیستم با موبایل و کامپیوتر به خوبی سازگاری دارد.

ما مرتباً تواناییهای سیستم حساب کاربری را افزایش می دهیم و در نتیجه بزودی باید انتظار تغییرات مثبت بیشتری که برای کمک به تصمیم گیری و یا استفاده بهتر از زمان برای انجام کارهای لازم مانند ثبت نام یا دیدن نتایج و کامنت و… را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید