به دنبال تحصیل در کانادا هستید؟ می‌خواهید فهرست بهترین و در عین حال ارزان ترین دانشگاه های کانادا را برای دانشجویان بین‌الملل پیدا کنید؟ با آیلتس تهران همراه باشید …

چرا در کانادا تحصیل کنیم؟

کشور کانادا یکی از پرمتقاضی‌ترین مقاصد تحصیل برای دانشجویان سراسر دنیاست. در اینجا به ۵ دلیل مهم درمورد اهمیت کشور کانادا در بین افراد مختلف می‌پردازیم:

  • متنوع و پرانرژی: تعداد دانشجویان بین‌المللی کشور کانادا رشد زیادی داشته و خود باعث تنوع نژادی و فرهنگی بسیاری شده است. شما در این کشور احساس تنهایی نکرده و خود را در بین جمع زیادی از مهاجران و تازه‌واردها پیدا می‌کنید.
  • تحصیل همه جانبه: تحصیل در این کشور فقط به کلاس درس و تئوری ختم نمی‌شود. برای موفقیت در دانشگاه‌های کانادا باید پا در دنیای واقعی گذاشته و بصورت تمام وقت، نیمه وقت یا شغلی با درآمد مشخص، به تحقیق و توسعه توان‌های فردی و آکادمیک خود بپردازید.
  • درآمدزایی: شما می‌توانید در حین تحصیل، کار کرده و درآمد کسب کنید؛ در اینصورت بخشی از هزینه‌های ماهیانه شما از این راه تامین می‌شود. برای آگاهی بیشتر می‌توانید مطلب ۱۰ پرسش مربوط به ویزای کار کانادا را مطالعه کنید.
  • دانشگاه‌های برتر جهانی: کانادا دارای بالغ بر ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی جهانی است. شما با تحصیل در این دانشگاه‌‌ها می‌توانید آینده خود را تضمین کنید.
  • امنیت و پشتیبانی: شما از پشتیبانی و خدمات امنیتی ایده‌آل، حقوق شهروندی سطح بالا و خدمات رفاهی و اجتماعی درجه اول در کشور کانادا برخوردار خواهید بود.

فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خارجی

در اینجا به لیستی از دانشگاه‌های ارزان اما با رتبه بالا در کشور کانادا می‌پردازیم تا بتوانید در انتخاب دانشگاه مقصد خود، بهترین‌ها را انتخاب کنید. (مبالغ عنوان شده میانگینی از تمامی مقاطع و رشته‌ها در دانشگاه مد نظر است)

جدول مقایسه ای هزینه دانشگاههای کانادا

جمع بندی

تحصیل در کانادا برای بسیاری از دانشجویانی که به دنبال پذیرش دانشگاه‌های بین‌المللی هستند، یک رویاست. آن‌ها از مخارج زیاد تحصیل در این کشور گله دارند؛ اما ما در اینجا سعی کردیم به شما ۱۴ دانشگاه برتر اما ارزان قیمت کشور کانادا را معرفی کنیم. با مراجعه به سایت این دانشگاه‌ها می‌توانید از هزینه دقیق تحصیل در رشته و مقطع خود مطلع شوید.

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنم دو مطلب ۱۰ پرسش رایج درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا بخش ۱ و ۱۰ پرسش رایج بخش دوم را مطالعه کنید.

 

منبع

idp.com

دیدگاهتان را بنویسید